2010-05-10

BEST SELECTION

Ya ha salido el tracklist del BEST FICTION que sale a la venta el 4 de junio

Los votantes han decidido que el tracklist sea el siguiente:

1. 黒い涙 (Kuroi Namida) -deep sadness version- from「NUDY SHOW!」
2. Rose from 「stripe me?」
3. GINGER / Anna Tsuchiya feat. MONKEY MAJIK from「NUDY SHOW!」
4. NO WAY from 「stripe me?」
5. BLOOD ON BLOOD from「NUDY SHOW!」
6. Brave vibration
7. Zero from 「stripe me?」(同率)
7. LUCY from「NUDY SHOW!」(同率)
9. BUBBLE TRIP from「NUDY SHOW!」
10. Shape of your love from「NUDY SHOW!」
11. Change your life from 「stripe me?」(同率)
11. U from「NUDY SHOW!」(同率)
13. Crazy World / Anna Tsuchiya feat. AI from 「NUDY SHOW!」
14. Lovin' you from 「stripe me?」
15. knock down from 「stripe me?」

El precio son 2940 yenes ^^

Credits: child @anna-masquerade

No hay comentarios: